fredag 11 juli 2008

Tidsfördriv

Jaha, i väntan på att familjen är redo för ett restaurangbesök så sitter jag här och gör inget speciellt. Restaurangbesök förresten... En tripp till McDonalds blir det idag till min stora förfäran. Nåja, jag åt en bra lunch så jag tar väl en liten kycklingburgare så klarar jag mig bra.

Sen ska jag hem och antagligen brodera vidare på min ängel eller så ställer jag upp ena symaskinen. Den andra har åkt på översyn inför en försäljning så nu har jag inget att välja på. Lika bra det, då är det bara att gilla läget och sy på den man har.

Undrar hur det blir när min nya kommer hem i början av augusti??? Då är det väl bara den som kommer att användas... Det skulle i alla fall inte min mellantjej gråta över för då kan hon lägga beslag på Berninan och "puncha" för fulla muggar ;o)

Nä, om jag skulle ta och jaga på familjen lite så vi kommer hem igen...
Önskar alla en underbar helg!

En liten rättelse!!! Maskinen kommer i början av September... (inlagt 080808)

2 kommentarer:

Lizzan sa...

Önskar dig detsamma, en riktigt trevlig helg alltså. Hoppas du får nått sytt! KRAM KRAM

Anonym sa...

Jaha nya maskinen kommer i början av augusti. Har du fått den eller väntar du med spänning????
Kram från Jessica